Press "Enter" to skip to content

אינויזליין בראשון לציון – יישור שיניים

אינויזליין בראשון לציון הינו אחד הכלים היעילים ביותר כיום לשם ביצוע יישור שיניים. ישנן מספר דרכים נפוצות ויעילות לשם ביצוע יישור שיניים בימינו, אולם אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשימוש כיום הינה אינויזליין בראשון לציון.

אינויזליין בראשון לציון הינה בעצם שיטה בה נעשה שימוש בפלטה שקופה, אשר לוחצת על שיניו של המטופל, שומרת את אלו אשר נמצאות במקום הנכון במקומן, ומחייבת את אלו אשר צריכות להתיישר לזוז.

אז מה כדאי לדעת על אינויזליין בראשון לציון?

• כיצד מתאימים אינויזליין בראשון לציון: טיפול אינויזליין בראשון לציון מתחיל תמיד בלקיחת מידות חלל הפה של המטופל ויצירת שבלונה משיניו. על פי המידות שנלקחו והשבלונה, יוצר לאחר מכן רופא השיניים פלטה שקופה המתאימה בדיוק לצורת שיניו של המטופל, ואשר תחייב את השיניים להתיישר לפי הצורך. אחת לכמה שבועות יש לחזור לרופא השיניים לשם התאמת הפלטה למצבן החדש של השיניים.
• כיצד מתבצע הטיפול: הצלחתו של טיפול אינויזליין בראשון לציון תלויה רבות בשיתוף הפעולה של המטופל, אשר מחויב לשים את הפלטה לאורך כל שעות היום, מלבד השעות בהן הוא אוכל. ככל שיקפיד יותר על ביצוע הוראות הרופא, כך יתקדם הטיפול בצורה טובה ומהירה יותר, וניתן יהיה לראות תוצאות והתקדמות כבר לאחר מספר שבועות מועט.
• היתרונות: לטיפול אינויזליין בראשון לציון יתרונות רבים, אולם ללא ספק המשמעותי ביותר הינו הדיסקרטיות שהטיפול מבטיח. אינויזליין בראשון לציון מאפשר לנו להשתמש בפלטות שקופות אשר לא ניתנות לזיהוי על ידי אחרים ללא בחינה דקדקנית של השיניים שלנו, כך שלא כולם ידעו שאנו מבצעים טיפול ליישור שיניים.
אינויזלייין בראשון לציון הינה שיטה יעילה ונוחה לביצוע יישור שיניים, וכיום יותר ויותר אנשים בוחרים בה לשם יישור שיניהם.

אינויזליין בראשון לציון