Press "Enter" to skip to content

בדיקת מיפוי שומות ממוחשב

מיפוי שומות ממוחשב הוא למעשה השיטה הטובה ביותר לאבחן שומות ולעקוב אחרי הגדילה שלהן. במאמר זה נסביר לכם בדיוק מי צריך לעבור את המיפוי ולמה הוא כל כך טוב, וכיצד הוא יכול להציל את חייכם.

מהו מיפוי שומות ממוחשב?

בדיקת מיפוי שומות ממוחשב היא למעשה תהליך שבו ממפים את כל השומות שיש על הגוף שלכם באופן דיגיטלי. שומות הן למעשה אותן נקודות שיש לכם על הגוף, נקראו גם נקודות חן, והן יכולות להיות הרבה יותר מסוכנות ממה שנדמה לכם. השומות הללו יכולות להיות קטלניות ביותר ולסמן על סרטן העור מלנומה שמתפתח ויכול להיות אפילו שהגיע לשלבים מתקדמים, ולכן המיפוי יכול לעזור. המיפוי טוב, מהיר וחולש על שטח רב יותר בגוף מאשר בדיקה ידנית של רופא.

כמה עולה המיפוי ואיפה אפשר לעבור אותו?

את המיפוי הממוחשב ניתן לעבור בחלק מבתי החולים וכמובן במכונים פרטיים למיפוי שומות ממוחשב. כדאי לבחור במכון שבו הצוות מקצועי וכזה שמוסמך לכך, כאשר בחירה במכון פרטי תהיה רחבה יותר באפשרויות שמוצעות לכם. בכל מקרה הבדיקה לא כל כך זולה ועולה בין 500 ועד 1000 שקלים כך שכדאי מאוד לבחון את המחירים השונים בכמה מכונים גם אם הם רחוקים מהבית שלכם. כמו כן, בדיקה במחיר הזה תהיה חד פעמית ולרוב כדאי לעבור את הבדיקה כמה פעמים כדי לבחון את הגדילה של השומות.

המיפוי שיציל אתכם

מיפוי שומות ממוחשב יכול להישמע לכם כמו תהליך שלא חובה לעבור אך הוא יכול לספר לכם אחת ולתמיד האם יש לכם שומה חשודה שכדאי לטפל בה או לא. מוטב לשלם את הסכום ולהיות רגועים מאשר לחיות בחשש תמידי או בשאננות גדולה לגבי הבריאות שלכם.