Press "Enter" to skip to content

טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם לבעיות אורטופדיות

אתם סובלים מבעיות אורתופדיות שונות כאלה ואחרות? יש לכם דורבן ברגל וכבר אינכם יודעים כיצד להתמודד עם המצב הזה הלכה למעשה? אם כך, הגיע הזמן כי גם אתם, כמו רבים אחרים, תנסו לעשות טיפול בגלי הלם. טיפול בגלי הלם הינו טיפול אשר מוכיח את עצמו מאוד בזמן האחרון, ולמעשה יותר ויותר אנשים אשר סובלים מבעיות אורתופדיות שונות מעידים על כך אשר הטיפול עזר להם, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם, ותוכלו למזער בצורה ניכרת את הבעיות שלהם בתחום הזה?

איך זה עובד בפועל?

טיפול בגלי הלם כולל את שליחתם של גלים אקוסטיים לאזור המסוים אשר בו חשים את הכאב, בין אם זה בכתפיים, ברגליים או בכל אזור אחר בגוף. שליחת הגלים האקוסטיים הללו היא למעשה מה שמצליח לפורר את ההסתיידות במקום, וכידוע, פעמים רבות זה גם מה שגורם לתחושת הכאב זו – ההסתיידות.

הרחבת כלי הדם

לעיתים מקור הכאב הוא שהדם אינו זורם כמו שצריך אל אזור הכאב, וגם במקרים כאלה טיפול בגלי הלם יכול להיות יעיל ביותר ללא כל צל של ספק. למעשה מה שקורה בזמן טיפול בגלי הלם הוא שכלי הדם מורחבים למדי, וזה למעשה מעודד את זרימת הדם בצורה טובה, וגם את היצירה של כלי דם חדשים מן הסתם. הפעילות הזאת חשובה ביותר עבור הזרמתו של חמצן אל האזור הבעייתי, ועל כן הטיפול הזה מוכיח את עצמו ומצליח להעביר את הכאב הלכה למעשה.

האבחון הוא קריטי בהחלט

אחד מן הדברים אשר צריך לדעת בנוגע לטיפול בגלי הלם, זה שאי אפשר להתחיל לעשות טיפול כזה ללא אבחון מדויק. למען האמת חובה לעשות אבחון מקצועי, כי רק אחרי שמאתרים את המקור המדויק של הכאב אפשר יהיה להתחיל בטיפול אשר יכול לשנות את המצב. אפשר לכוון את גלי ההלם לכל מקום, אך אם לא יודעים איפה בדיוק המקום הבעייתי, ולמה הכאב נוצר בסופו של דבר, זה לא יהיה מספיק אפקטיבי ועל כן האבחון כל כך חשוב. לעיתים קרובות טיפולי בגלי הלם משולב יחד עם פיזיותרפיה ומהווה טיפול משלים.