Press "Enter" to skip to content

כמה עולה השתלת שיניים ומה משפיע על המחיר

תחום השתלת השיניים כמו כל תחום טיפולי השיניים הוא תחום של רפואה פרטית ולכן אפשר לראות כי כל רופא שיניים מבצע את ההשתלה בצורה אחרת וכל רופא נותן הצעת מחיר שיכולה להיות שונה מעט מהצעה של רופא אחר.

כמה עולה השתלת שיניים בהתאם לחלל הפה שלכם

כדי לענות על השאלה כמה עולה השתלת שיניים יש לבחון קודם כול את המצב של הפה עצמו. יש לבדוק מה המצב של הפה מבחינה פיזית, לבדוק איזה שיניים יש להחליף בשתלים וכמה חזקה העצם. כדי לבחון את המצב רופא השיניים יבצע בדיקה פיזית ולא רק. הרופא יבקש לבחון את מצב הפה גם באמצעי הדמיה כשיש רופאים שמחזיקים את המכשירים השונים אצלם במרפאה ויש שמבקשים מהמטופל להגיע אל מכונים מתאימים.

איזו שיטת טיפול עדיפה עבור המטופל

לאחר בחינה מה המצב של השיניים של המטופל אפשר לבחור את שיטת הטיפול. התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיניים קשורה בין היתר גם בשיטת הטיפול שבה יבחר הרופא. כל מי שעומד לעבור טיפול של השתלה יכול לשאול את רופא השיניים למה הוא בוחר בשיטה שבה הוא בוחר ולהחליט אם התשובות שהוא מקבל מספקות אותו או לא.

השוואת מחירים בין הרופאים השונים

התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיניים תלויה גם ברופא שמבצע את ההשתלה. ישנם רופאים צעירים ללא ניסיון בתחום וישנם רופאים שעברו השתלמויות רבות ויש להם ניסיון רב עם מטופלים שהגיעו אליהם עם בעיות רבות ומגוונות. המחיר של ההשתלה יכול להיות תלוי גם בניסיון של הרופא, בשם שלו (כלומר כמה הוא מוכר), בעומס שלו (רופא עמוס יכול להרשות לעצמו לגבות מחירים גבוהים יותר) ועוד.