Press "Enter" to skip to content

מוצרי ים המלח

מוצרי ים המלח בארץ ובחו"ל

מוצרי ים המלח ידועים בסגולותיהם הרפואיות הטבעיות וכל ספא כזה או אחר אשר מכבד את עצמו כיום מחזיק שורה מגוונת של מוצרי ים המלח למכירה עבור לקוחותיו. אין כל צל של ספק כי המודעות לשמירה על הסביבה ולשימוש בחומרים טבעיים העלתה את השימוש במוצרי בריאות טבעיים אשר מוצרי ים המלח נמנים עמם, וביניהם ניתן למנות את המוצרים הבאים: סבונים, מלחי אמבט, משחות הגנה מני קרני השמש, מוצרי טיפוח היופי, שמפו מסוגים שונים, מוצרי פילינג, מסכות עור לחידוש העור וכיוצא באלה.

מגוון רחב של מוצרי ים המלח

מוצרי ים המלח ידועים באיכותם הרבה, בהיותם מוצרים מחומרים טבעיים בלבד ובמגוון הרחב של שימושים וייעודים. בין מוצרי ים המלח ניתן למצוא מוצרים לשימוש ביום יום וכמו כן מוצרים לשימושים מיוחדים יותר. מוצרי ים המלח לצרכי קוסמטיקה נחשבים למעולים לעור הפנים, לעור הגוף, לעור כפות הרגליים וכדומה. מוצרי ים המלח מותאמים גם לטיפול בפצעים ואדמומיות בעור וגן לטיפול בעור יבש או שומני מידי. מוצרי ים המלח מותאמים לכל סוגי העור ומידי שנה יוצאים מוצרים חדשים בעלי רגישויות נוספות כאלה ואחרות ושונות מאלה אשר מצויות כבר בשוק.


מוצרי ים המלח לחו"ל

השם ים המלח מוכר ברחבי העולם כמקום של נופש בריאותי ממעלה ראשונה ללא כל עוררין. סגולות המקום הרווי במינרלים מועילים ביותר, ובכל יתר הטיפולים הקשורים בכך מושך אליו תיירי מרפא מכל רחבי העולם. בעקבות הפופולאריות של המקום הפכו גם מוצרי ים המלח למאוד מבוקשים בעולם כולו ללא כל צל של ספק, וכיום הם מיוצאים לחו"ל בהצלחה רבה. יש לציין כי את המוצרים משווקים בדרך כלל בערכות שונות אשר מכילות מספר מוצרים לצרכים שונים כאלה ואחרים, וניתן למצוא אותם ברשתות רבות של חנויות טבע ורשתות פארם שונות ממערב אירופה ועד למזרחה מן הסתם.

מוצרי ים המלח מותאמים לאקלים הישראלי החם והלח ואת מוצרי היצוא מתאימים גם לאקלים האירופאי הקר והיבש יותר על מנת לאפשר גם לאירופאים ליהנות מן הטוב ביותר.