Press "Enter" to skip to content

סרטן מלנומה

סרטן העור הקשה מכולם

אם יש מילה אחת שכולם מפחדים ממנה היא סרטן. אנחנו מכירים את הסרטן כמחלה הקשה ביותר ויש מספר סוגי סרטנים שהם המסוכנים ביותר כאשר הם אינם ניתנים לריפוי. אמנם כולם מכירים את הסרטנים המפורסמים ביותר כמו לוקמיה או סרטן המוח אך ישנם סרטנים מסוכנים שאתם יכולים למנוע בקלות. אם נספר לכם שיש סרטן שבשלבים המאוחרים שלנו הסיכוי לתמותה גבוה מאוד אך הסיכוי לריפוי מלא בשלבים המתקדמים גבוה הרבה יותר, אתם ודאי לא תאמינו שהוא יכול להתגלות בבדיקה שגרתית אל רופא עור. המלנומה שאחראית למותם של מעל עשרות אלפי מטופלים בעולם בשנה אחרת יכולה להיות משחק ילדים בגילוי מוקדם אבל האויב הגדול ביותר שלנו היא השאננות.

מלנומה לשטחית לצד מלנומה בשלבים מתקדמים

סרטן המלנומה הוא סוג סרטן העור הקשה ביותר. המלנומה כל כך קשה כך שסיכוי ההישרדות ממנה בשלביה המתקדמים אפסי. המלנומה מתחילה בתוך תאי העור כאשר הגידול שלה בגודל של מילימטרים, זוהי המלנומה הקלה ביותר בשלב הראשון. בשלב מספר 2 המלנומה כבר גדולה מכמה מילימטרים אך עדיין נשארת בעור ובשלבים מתקדמים המלנומה כבר התרחקה לעבר בלוטות הלימפה בדרגה השלישית ובשלב האחרון לאיברים אחרים כמו כבד, ריאות, לב ועוד.

בדיקה אצל רופא עור כדי להיות מוכנים

אם אתם רוצים להיות מוגנים מפני המלנומה אתם לא צריכים לשלם עשרות אלפי שקלים לטיפולים מיוחדים, אתם לא צריכים לעבור תהליך ארוך ואפילו לא להתאמץ. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקבוע תור לרופא העור כדי שהוא יעיף מבט על נקודות החן שלכם שיכולות לבשר על בעיה שיש לכם בעור. לרופא העור יש אמצעים מתקדמים והוא יכול בקלות לבדוק האם יש לכם חשד למלנומה או שאתם לא בסיכון.