Press "Enter" to skip to content

מציאת פיזיותרפיסט מומחה ומומלץ

מחפש פיזיותרפיסט מומלץ על מנת להיפטר מכאב שמציק לך?
רוצה טיפול שיסייע לך לתפקד באופן רגיל?
מחפש ליווי מקצועי אמין ואיכותי?

טיפול אצל פיזיותרפיסט הינו מומלץ ביותר ויכול לעזור לך לחזק את הגוף שלך ויחד עם זאת להירפא לחלוטין מבעיה גופנית שמלווה אותך. הטיפול הינו על פני הגוף בלבד ובשום שלב אינו טיפול חודרני, לכן אין מה לחשוש מלנסות טיפול מסוג זה.

איך מגיעים לבצע אבחון אצל פיזיותרפיסט מומלץ?

בכדי להגיע ולהיות מטופל אצל פיזיותרפיסט מומלץ, קודם כל צריך לקבוע תור. סביר להניח כי הפיזיותרפיסט המטפל שאליו אתם רוצים לקבוע הוא אדם עסוק לכן התאזרו בסבלנות והתנחמו בכך שאם צריך לחכות בשבילו הרבה זמן בתור, זה בהכרח אומר שהוא מטפל טוב שיודע את העבודה, יש לו הרבה פניות ולכן הסבלנות תשתלם בסופו של דבר.

ברגע שהצלחתם לקבוע תור אתם תגיעו לטיפול ביום ובשעה המיועדת ותעברו תשאול על ידי המטפל על מנת שיכיר אתכם טוב יותר וידע למה הגעתם אליו, ובמה אתם רוצים לטפל. לאחר מכן הוא יעביר אתכם אבחון פיזי, יגע בעדינות בחלקי הגוף ויבדוק איפה כואב לכם. ברגע שהוא יסיים את האבחון הראשוני הוא ידע האם להמליץ על סדרת טיפולים, ואם כן הוא יעדכן אתכם מה אורכה של הסדרה. לפעמים מספיקים 5 טיפולים על מנת לפתור בעיה ולפעמים נזקקים ל 20 טיפולים. לכל אורך סדרת הטיפולים מומלץ מאוד לתרגל גם בבית ובכך לקדם את ההחלמה שלכם.

למי מומלץ לפנות לטיפול פיזיותרפי?

בגדול בכל בעיה פיזית, כגון כאב שלא חולף בגוף, ניתן לפנות לטיפול פיזיותרפי מותאם אישית, וזאת בהתאם למצב של המטופל. מלבד זאת הפיזיותרפיה חולשת על מגוון רחב נוסף של טיפולים כגון חיזוק צפיפות העצם, התאוששות לאחר מחלה או ניתוח, שיקום אורטופדי, שיקום לאחר אירוע מוחי, טיפול בעיכוב התפתחותי אצל תינוקות וילדים, טיפול בדלקות חוזרות, טיפול בספורטאים, אימון הגיל השלישי, לימוד יציבה נכונה והתנהלות פיזית תקינה ועוד. אם אתה סובל מאחת מהבעיות המוזכרות או כאן או לחילופין בעיה אחרת אתה מוזמן להתקשר לפיזיותרפיסט מוסמך, לספר לו מה מציק לך והוא יוכל לסייע לך בהמשך הטיפול.

סבלנות נדרשת והתוצאות לא יאחרו לבוא

חשוב להיאזר בסבלנות ולהבין כי לטיפול פיזיותרפי לוקח זמן להשפיע על הגוף, וזאת מכיוון שלגוף לוקח זמן להתחזק מהמקומות הנכונים ולהיבנות, בטח כשמדובר בשיקום לאחר טראומה גופנית כזאתי או אחרת. על כן אם החלטת לטפל בעצמך בעזרת פיזיותרפיה התוצאות יגיעו בסופו של דבר והן יהיו תוצאות טובות. לאחר טיפול ממושך ואיכותי אתה תוכל לחזור לתפקוד רגיל לגמרי ולחזור לעצמך. חשוב כי למרות שפתרת את הבעיה הספציפית שהיתה לך, תמשיך להתייחס לגוף שלך בכבוד הראוי ולחזק אותו מדי יום על ידי התרגילים שקבלת מהפיזיותרפיסט המטפל. במידה ותפעל כך, סביר להניח כי הגוף שלך לא יסבול מכאבים חוזרים ואתה תהנה מבריאות איתנה.