Press "Enter" to skip to content

קוסמטיקאית בראשון לציון

יש כל מיני מקצועות אשר ניתן להשתלב בהם כיום בצורה טובה ולפתוח עסק עצמאי ריווחי ומוצלח ביותר ללא כל צל של ספק. אחד מן הבולטים ביותר הוא לא אחר מאשר קוסמטיקאית מקצועית. אם גם את חושבת על קריירה מקצועית בתחום מעניין זה, ואת מתגוררת באזור ראשון לציון, המאמר שלפניך ייתן לך כמה תשובות בנושא זה.

מכללת ביוטי קולג' מכשירה קוסמטיקאית בראשון לציון במשך קורס של שנה (766 שעות) בלימודי ערב. תוכנית הלימודית להכשרת קוסמטיקאית בראשון לציון כוללת מבוא לקוסמטיקה, אבחון סוגי עור, טיפול קוסמטי בחשמל ובתכשירים, כללי בטיחות ועזרה ראשונה, הכרה ותפעול של מכון קוסמטי. הכשרתה של קוסמטיקאית בראשון לציון מתייחסת גם לניהול העסק, שיווק והנהלת חשבונות. כמו כן, בזמן הלימודים קוסמטיקאית בראשון לציון עוסקת בהתנסות.

התנסות פעילה של קוסמטיקאית בראשון לציון

קוסמטיקאית בראשון לציון הלומדת בביוטי קולג' תתנסה בעבודה מעשית הכוללת ניקוי ופילינג, עיסוי פנים ועבודה בלייזר. כמו כן, קוסמטיקאית בראשון לציון תעסוק בטיפולים באקנה, מסכות, החדרת קרם לחות והתנסות במכשירים מתקדמים להסרת שיער מעבר למריטה בשעווה, חוט ופינצטה. העבודה המעשית של קוסמטיקאית בראשון לציון בליווי הדרכה אישית ועל פי שלבים. כמו כן, קוסמטיקאית בראשון לציון תקבל ערכה מקצועית לעבודה המעשית.

תעודת קוסמטיקאית

קוסמטיקאית בראשון לציון תקבל בסיום לימודיה תעודה מקצועית ממשרד התמ"ת ותעודת גמר מטעם מכללת מדיקל ביוטי קולג'. תעודה בינלאומית תינתן על ידי המכללה גם בלימודי הקוסמטיקה אשר יעשו בקורס מקוצר של 6 חודשים.

קורס מקוצר להכשרת קוסמטיקאית בראשון לציון

בקורס המקוצר להכשרת קוסמטיקאית בראשון לציון נלמדים אותם יסודות כמו בקורס הארוך באופן עיוני ומעשי ובליווי הדרכה צמודה. בנוסף, מכללת מדיקל ביוטי קולג' מכשירה קוסמטיקאית בראשון לציון בקורסים קטנים ובקבוצות קטנות. מגוון הקורסים רחב וכולל: קורס לעיצוב גבות (4 מפגשים), קורס הלחמת ריסים (2 מפגשים), איפור קבוע (8 מפגשים), איפור מקצועי (12 מפגשים), בניית ציפורניים ופדיקור – מניקור (3 חודשים). בסיום קורסים אלו תקבל קוסמטיקאית בראשון לציון תעודה בינלאומית להכשרתה הייחודית איתה תוכל לעבוד בכל מקום בעולם.