Press "Enter" to skip to content

השתלת שיניים בראשון לציון לשחזור לסת שלמה

האם אתם או קרוביכם סובלים מבעיה של נשירת שיניים קשה מאד? האם בעקבות תאונה איבדתם את רוב השיניים שלכם? אם כך, אתם זקוקים לפתרון מתאים. הפתרון ההולם יכול להיות טיפול של השתלת שיניים בראשון לציון! בעבר המחשבה הייתה כי טיפולי השתלת שיניים בראשון לציון יכולים להתאים בעיקר למי שזקוק לשחזור של שן אחת או שיניים בודדות. אולם כיום, יש אפשרות גם לשחזור של לסת שלמה!

שחזור תחת מחרי נוח

ברמה התיאורטית, תמיד זה היה אפשרי כמובן לעבור טיפול של השתלת שיניים בראשון לציון לשחזור לסת שלמה, אלא שהמחשבה הייתה שצריך כמות שתלים ככמות השיניים החסרות, וכך בקלות טיפול שיניים שכזה היה עובר את הרף של 200 אלף ש"ח. כיום לעומת זאת הגישה היא שונה.

פותחה טכניקה מיוחדת שנקראת אול און 4/6. כל מרפאה שמציעה כיום שירות של השתלת שיניים בראשון לציון, יכולה גם לספק את הטיפול הזה. בשיטה זו, משתמשים בארבעה או בשישה שתלים בלבד – ועל הבסיס שלהם, מניחים את הכתרים. בשיטת ההעמסה הזו, אפשר גם לקבע היטב את השתלים לתוך החניכיים, והם גם יכולים לספק בסיס יציב במיוחד, שכן מתקינים אותם בזווית חדה במיוחד. היתרון הוא שאתם מקבלים כך שחזור שלם של הלסת שלכם – במחיר נוח יחסית.

האם זו שיטה שמתאימה לכולם?

שימו לב שעל מנת להיות מועמדים מתאימים לביצוע של השתלת שיניים בראשון לציון בשיטת אול און4/6, חובה בכל מקרה לפנות לבדיקה מקדימה במרפאה שתטפל בכם ע"י רופא מומחה לשיקום הפה. הרופא יבחן את מצב הפה שלכם וגם ישלח אתכם לעבור צילומי שיניים – ואז יכול לקבל החלטה האם הלסת שלכם תוכל לעמוד בטיפול המיוחד הזה.

השתלת שיניים בראשון לציון