Press "Enter" to skip to content

טיפים ועצות לבחירת עורך דין תאונות עבודה

תפקידו של עורך הוא לייצג את האינטרסים של הלקוח בין כתלי בית המשפט. יחד עם זאת, יש הבדלים גדולים בין שירותי עריכת דין. בחירה לא נכונה של עורך דין תאונות עבודה עלולה להוריד לטמיון התנהלות של שנים רבות. בחירה כזו גם עשויה למנוע מאזרחים למצות את הזכויות שלהם על פי החוק הרלוונטי, פסקי הדין התקדימיים שהוגשו לפני המקרה שלהם וכן הלאה.
למידע נוסף על עורך דין תאונות עבודה לחץ כאן.

הטיפ החשוב ביותר לבחירת עורך דין תאונות עבודה הוא לבדוק את הניסיון. רצוי לפגוש באופן אישי כל עורך דין עם התמחות רלוונטית ולשאול אותו על תיקים שבהם השתתף. במידת הצורך גם ניתן לקבל מעורך הדין הפניות ללקוחות מרוצים, וכמובן ליצור איתם קשר בנפרד. יצירת קשר עם לקוחות קודמים מאפשרת לאסוף המלצות אובייקטיביות ועוזרת לבצע סינון ראשוני גס בין עורכי דין.

איך בוחרים עורך דין בלי להכיר את התחום המשפטי?

הבעיה של רוב העובדים והציבור בישראל היא בחירת עורך דין ללא היכרות קודמת עם תחום המשפט. בעוד כולנו יכולים למשל לקבל המלצות על אנשי מקצוע בתחום שיפוץ הבית או תיקון הרכב, רק מעטים מכירים אנשים שהיו מעורבים בתיקי תאונות עבודה. הפתרון בהקשר הזה הוא דווקא לנצל את המידע שמופיע באתרי האינטרנט ולהשקיע זמן בהשוואה בין האפשרויות.

עורך דין תאונות עבודה יכול לשרת את הלקוחות לכל אורך שלבי המשפט. עליו לעמוד לרשותו בשלבים המוקדמים של הכנת התיק, לסייע בהתמודדות עם חקירה נגדית ולהסביר את התוצאות. מהבחינה הזו, בחירת עורך דין ללא היכרות עם התחום המשפטי מהווה יתרון. בסופו של דבר, תמיד כדאי לאסוף מידע באמצעות אתרי אינטרנט מקצועיים ולערוך סקירה כללית של הנושא מראש.