Press "Enter" to skip to content

מהי מרכזיה וירטואלית וכיצד תוכלו להתייעל בעזרתה?

מרכזיה וירטואלית היא מרכזיה שמשמשת לעסקים קטנים או גדולים שרוצים להתייעל ולהפוך את התקשורת שלהם לטובה יותר. המרכזיה בבסיס שלה מעבירה את המתקשרים לעמדה הרצויה להם בלי להפעיל כוח אדם נוסף שיכוון את המתקשרים לנקודה המתאימה. למעשה זו הפעולה הבסיסית ביותר שהמרכזיה יכולה לעשות, אך מעבר לכך היא יכולה גם להקליט את השיחות ולהביא לשיפור ברמת השירות וגם לתת נתונים שונים על המתקשרים כדי לנתח את אופי התקשורת בעסק.
למידע נוסף על מרכזיה וירטואלית לחץ כאן.

מרכזיה לחיסכון משאבים בעסק

מרכזיה וירטואלית יכולה לחסוך לעסק גם בכוח אדם וגם בכסף. כשהמרכזיה מנחה כל לקוח לנקודה אשר מתאימה לו, ישנן פחות שיחות לא רלוונטיות או שיחות של אי הבנה בשל הגעה לנציג הלא נכון. המרכזיה יכולה לחסוך גם במשאבי כוח אדם וכמובן מכאן שהיא חוסכת גם בכספים לעסק.

שיפור של רמת השירות

שימוש במרכזיה יכול כמובן לשפר את העסק עצמו ולחסוך לו במשאבים, אך הוא יכול גם לעבוד לטובת הלקוחות. המרכזיה יכולה להקליט את השיחות שאליהן אפשר לחזור כדי לשפר את השירות או כדי לבחון במקרים מסוימים מה נאמר ללקוח בעת השיחה. ההקלטות השונות נשמרות בדרך כלל בענן מאובטח.

מינימום שימוש בציוד מורכב

אחד מבין היתרונות הרבים של מרכזיה וירטואלית הוא שאין צורך להשתמש בציוד מורכב בעסק. כיוון שהמרכזיה מתחברת באופן וירטואלי לתקשורת כל שיש הוא להתקין ציוד בסיסי מאד (לרוב מותקן על ידי מתקין של החברה) וכל שאר האפשרויות כמו שינוי המענה, יצירת שלוחות ועוד נוצרים באופן וירטואלי ללא כל צורך בידע מכני או טכני, מה שמאפשר לעסק לשפר את התקשורת שלו שוב ושוב לפי הצורך בלי תלות בגורם חיצוני יקר.