Press "Enter" to skip to content

שאלות נפוצות על יישור שיניים בראשון לציון

יישור שיניים בראשון לציון יאפשר לכם ליהנות מחיוך מושלם ולכן יכול להיות שגם לכם יש שאלות על נושא זה.

מתי כדאי להגיע אל רופא השיניים

אל רופא השיניים מומלץ מאד להגיע פעם עד פעמיים בשנה וזאת מגיל צעיר מאד. כל הורה יכול להגיע עם ילדו אל המרפאה כדי לקבל הוראות כיצד למנוע בעיות שונות ולבצע פיקוח על התפתחות חלל הפה. לרוב, לא מבצעים טיפולים של יישור שיניים לפני ששיני החלב מתחלפות ועם זאת מומלץ להגיע אל רופא המתמחה בתחום יישור שיניים בראשון לציון עם כל שאלה או ספק לגבי מצב השיניים.

אלו סיבות יכולות לגרום לכם להגיע אל הטיפול

לרוב הסיבה להגיע אל טיפולי יישור שיניים בראשון לציון יהיו גדילה לא טובה של השיניים והפרעה להתפתחות השיניים ועם זאת ישנם גם מצבים של פגיעות או תאונות בחלל הפה שיכולות להוביל אל רופא השיניים.

אל איזה רופא שיניים מומלץ לכם להגיע

• ניסיון – מומלץ מאד להגיע אל רופא שיניים שהמומחיות שלו היא בתחום האורתודנטיה, תחום יישור השיניים. ככל שלרופא השיניים יש יותר ניסיון כך הסיכוי שהוא יתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר עבורכם יעלה.
• הקשבה – רופא השיניים צריך לתת לכם מענה למה שאתם מבקשים וכאן הכוונה אינה רק לטיפול עצמו. רופא השיניים צריך להבין את האתגרים השונים שאתם עומדים מולם, את החששות שלכם וחשוב מאד שהוא יהיה קשוב לרצונות שלכם ולמה שאתם מרגישים.
• מחיר – המחיר של יישור שיניים בראשון לציון יכול להשתנות בין רופא אחד לאחר והמטרה שלכם צריכה להיות למצוא רופא שיניים שיכול לבצע את הטיפול הטוב ביותר עבורכם במחיר שנראה לכם מתאים לתקציב שאתם יכולים לעמוד בו.