Press "Enter" to skip to content

איך בוחרים עורך דין תאונות?

בחירה נכונה של עורך דין תאונות יכולה להבטיח פיצוי גבוה, לקצר תהליכים משפטיים ולמנוע עוגמת נפש ותסכול. יש עורכי דין רבים המתמחים בנושא של תאונות או ייצוג נפגעים מול הממסד. יש להשקיע בבחירה מושכלת ולהביא בחשבון את כל הפרמטרים הקובעים את רמת המקצועיות של עורך הדין. ההבדלים בין עורכי דין באים לידי ביטוי ביכולת מיצוי התיק, באופן הצגת הטענה העיקרית של התביעה, בהשגת חוות דעת התומכת בתביעה ובהגעה לפיצוי מקסימאלי לטובת הלקוח.

עורך דין תאונות ברמה גבוהה ידריך את לקוחותיו כיצד לנהוג ויעמוד לרשותו בכל מקרה של התלבטות. עורך הדין צריך להיות משוכנע בצדקת דרכו ולהשתמש בפסקי דין תקדימיים על מנת לחדד טענה מסוימת. מומלץ לבחור עורך דין מנוסה, לקבל המלצות מלקוחות קודמים ולתאם פגישת היכרות לא מחייבת לפני חתימה על חוזה ייצוג.

מה עדיף – עורך דין תאונות צעיר וזול או מנוסה ויקר?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, שכר הטרחה של עורך הדין הוא לא תמיד אינדיקציה למקצועיות שלו. יש עורכי דין צעירים, חדים ומסורים המסוגלים להשיג פיצוי גבוה עבור נפגעי תאונות. לעומת זאת, קיימים הרבה עורכי דין מוכרים הנחשבים מנוסים הגובים מחיר מופרז ללא גיבוי. קשה להמליץ באופן חד משמעי על עורך דין צעיר או על עורך דין מנוסה ולכן הכל תלוי בפרטי המקרה.

לקוח המעוניין לבחור עורך דין תאונות צריך להשוות בין מספר נותני שירות. עליו להשתמש באתרי האינטרנט על מנת לאסוף מידע, להכיר את המושגים המרכזיים ולהבין לקראת מה הוא הולך. בחירת עורך דין תאונות היא תהליך ארוך ששווה את ההשקעה. לא כדאי להתפשר על מקצועיותו של עורך הדין או על מחויבותו לתיק.