Press "Enter" to skip to content

דרכים להתגבר על אין אונות

דרכים להתגבר על אין אונות

כיום קיימות הרבה דרכים שונות ומגוונות לטיפול באין אונות בפרט ובבעיות בתפקד המיני באופן כוללני יותר. במאמר זה קיבצנו עבורך את הטיפולים הקיימים כיום ואת הפרטים הנוספים שחשוב שתכיר לגבי כל טיפול וטיפול, לפני שאתה בוחר את השיטה המועדפת עבורך. הדבר הכי חשוב זה לא להתעלם מהבעיה ממנה אתה סובל.

לטפל דרך הטבע

אם אתה אדם שמאמין בתהליכים ארוכים יותר עם תוצאות וודאיות רצוי כי תפנה לטיפול אלטרנטיבי כגון רפואה סינית, הומאופתיה, נטורופתיה וכיוצא באלו.לכל אחד מהטיפולים אלו יש את הייחוד שלו.

אם אתה מעוניין בפתרון מהיר יותר, בכיוון של תכשירים להעלאת חשק מיני שפועלים מיידית, כנראה שהפוסט הזה לא בשבילך.

ברפואה הסינית מאמינים מאוד באיזון בחיים של אדם ודרך הדיקור הסיני מאזנים את זרימת הדם בין אברי הגוף השונים. ברפואה הסינית משתמשים גם בצמחי מרפא המסייעים לפתרונות של בעיות שונות. לפני שתתחיל טיפול תצטרך לעבור אבחון מול המטפל שישאל אותך שאלות אשר יעזרו לו להגיע לעומק ויסוד הבעיה.

בתחום הנטורופתיה, המאמין גם הוא באיזון והרמוניה גופנית ונפשית משתמשים הרבה בשמנים אתריים וכמו כן מתמקדים בעיצוב אורח חיים בריא לכל מטופל. גם כאן תוכל לקבל התאמה אישית וייחודית לך על פי ראיון אישי. השמנים האתריים נפלאים בהרגעה של הגוף והנפש ובכך מסייעים לאדם לחיות בהרמוניה עם הגוף שלו.

ההומאופתיה גם כן מציעה שיטות טיפול טבעיות לסובלים מאין אונות. תחילת הטיפול גם פה מחייבת שיחה ארוכה ועמוקה ושיתוף מלא בין המטופל למטפל. ההומאופת משתמש בצמחי מרפא שונים ויודע להתאים לכל אדם את השיקוי המתאים לו על פי הבעיה ממנה הוא סובל ועל פי ההכרות שנערכה עם המטופל מבעוד מועד. כמו כן גם בהומאופתיה מאמינים מאוד באורח חיים בריא ומאוזן ונותנים משמעות גדולה מאוד לנפש האדם.

אלו שיטות טיפול טבעיות ממש על קצה המזלג. קיימות שיטות טיפול טבעיות נוספות אשר לא הוצגו כאן וכדאי כי תכיר גם אותן.

אל תהסס לשתף מישהו במה שעובר עליך

נפש האדם ידועה כרגישה וזקוקה לחיזוקים כל העת, בעיקר כאשר חווים משברים בחיים. לכן אם אתה גבר שסובל מבעיות בתפקוד המיני, למרות שזהו נושא רגיש ומביך, רצוי מאוד כי תשתף מישהו במה שעובר עליך. אתה יכול לבחור האם לשתף אדם קרוב אליך שמכיר אותך וישמור את הסוד שלך עמו, או לחילופין תוכל לשתף איש מקצוע שמבין בתחום הספציפי הזה ויוכל לסייע לך במתן תשובות ותמיכה מקצועית. העיקר שתפרוק החוצה ותדע שאתה לא לבד וישנם גברים נוספים, לא מעטים, המתמודדים גם הם עם בעיה כמו שלך או דומה לה.

הגורמים לאימפוטנציה

יכולים להיות גורמים רבים מאוד לבעיית האימפוטנציה, הלא היא אין אונות. באופן מאוד כללי כאשר סובלים מאין אונות זהו סימן כי ישנה בעיה של זרימת דם אל איבר המין הגברי, ולכן ישנה בעיה בהזדקפות הפין. זהו גורם אשר אפשר לטפל בו. רצוי מאוד להיוועץ עם מומחה בתחום היכול להיות רופא משפחה או אף רופא המתמחה באורולוגיה וכיוצא בזה. לאי זרימת הדם יש סיבות שונות כגון מחלות, צריכת תרופות ועוד. לכן חשוב שאיש מקצוע יראה אותך ויאבחן למה זרימת הדם אצלך לקויה. ברגע שיודעים את הסיבה אפשר לטפל בה מהשורש ולהגיע מהר יותר לפתרון שלה.

תכשירים הקיימים בשוק

אם אינך מתחבר לטיפולים הטבעיים או שפשוט אין לך את הסבלנות והזמן הדרוש כדי לטפל בבעיית האין אונות תדע כי קיימים תכשירים שונים אותם ניתן לצרוך בסמוך לזמן בו רוצים לבצע את האקט המיני. התכשירים משפיעים באופן די מידי ונשארים איתך לאורך זמן.

תכשירים אלו מתאימים לא רק לגברים הסובלים מבעיות בחדר המיטות אלא גם לגברים סקרנים הרוצים לפלפל את חיי המין שלהם ולהוסיף עניין וריגוש. בכל מקרה, בין אם אתה מעוניין בתכשיר עקב בעיות בתפקוד המיני או שאתה צורך אותה אך ורק להנאה, חשוב כי תקרא את הוראות השימוש המצויות על האריזה של כל תכשיר ואל תצרוך מינון וגבר מדי של הכמות הרצויה.