Press "Enter" to skip to content

עדשות מגע – שימוש נכון

אנשים אשר אין להם בעיות ראיה לעיתים מתקשים להבין עד כמה התלות במשקפים היא נוראית ללא כל צל של ספק. אם גם אתם עושים שימוש במשקפי ראיה מזה שנים, ואתם לא יכולים לסבול זאת יותר, אז למה שלא תעברו להשתמש בעדשות מגע ותהפכו את החיים שלכם לנוחים הרבה ותר ללא כל צל של ספק? עדשות מגע זה הפתרון האולטימטיבי אשר מן הסתם בהחלט יוכל להיות נוח לחיים שלכם, ועל כן זה לא פלא כי מאז שנת 1947, השנה שבה החל השימוש בהן, יותר ויותר אנשים עוברים לעדשות מגע על פני אופציות שונות בתחום זה.

איך קונים עדשות מגע

כדי לקנות ולהתאים לעצמכם עדשות מגע אתם צריכים לעשות, לפני הכול, בדיקת ראייה מטבע הדברים. אפילו אם עד היום הרכבתם משקפי ראיה עם מספר מסוים זה עדיין לא אומר שלא חלו שינויים בזמן האחרון בראייה שלכם, ועל כן צריך לעשות בדיקה אצל אופטומטריסט או אצל רופא עיניים. לאחר מכן יהיה עליכם לבחור בין עדשות רכות ובין עדשות קשות כאלה ואחרות, ואחר כך תצטרכו לבחור את הצורה כמובן.

צורות שונות של עדשות מגע

אם חשבתם לרגע שכל עדשות המגע הן בעלות אותה צורה, הרי שכדאי כי תדעו שטעות בידיכם, כיוון שהדברים אינם כך. היום יש עדשות מגע בצורות שונות וזאת כיוון שלכל אחד מאיתנו יש עין שונה, הן בצורה והן בגודל. על כן אתם צריכים להתאים לעצמכם את עדשות המגע הטובות ביותר לעיניים שלכם, דבר שכמובן עדיף כי תעשו בעזרת המומחים בתחום.

להשתמש בעדשות האישיות שלכם

חשוב ביותר להבין כי למרות שעדשות מגע זה נראה משהו אשר אפשר להשאיל ממישהו אחר, כי מה כבר יכול לקרות, זה לא באמת כך. לכל אחד יש צורת עדשות מגע שונה ולכל אחד עלולים להיות זיהומים שונים בעיניים. אם העיניים שלכם חשובות לכם ואם אתם רוצים לשמור על הבריאות שלהן אז בפירוש לא כדאי לכם לקחת עדשות מאדם אחר ולנסות לעשות בהן שימוש.