Press "Enter" to skip to content

קופת חולים לאומית טלפון

פניות הציבור לקופת חולים לאומית בטלפון

מבחינת קופת חולים לאומית טלפון הוא אמצעי יעיל ליצירת קשר. מוקד שירות הלקוחות פועל בימים א'-ה' בין השעות 07:00-22:30, אולם בימי שישי וערבי חג רק בין השעות 07:00-13:00. במוצאי שבת המוקד פעיל משעה אחרי צאת השבת ועד חצות. היכרות עם שעות הפעילות של המוקד הכרחית עבור מבוטחי הקופה המעוניינים לבצע פעולות.

רוב פניות הציבור לקופת חולים לאומית בטלפון הן לטובת תיאום ביקור אצל הרופא. יחד עם זאת, נציגי המוקד מספקים סל שירותים רחב. הם יכולים לעזור באיתור שירותים של רופאים, מנתחים, מרכזים רפואיים וספקים, מכונות או מעבדות. ההכשרה והידע העומדים לרשות נציגי השירות מאפשרים להם לעזור ללקוח לקבל מידע על בתי מרקחת, תרופות וציוד רפואי. מעבר לכך, שעות הפעילות המגוונות של מוקד קופת חולים לאומית בטלפון נועד כדי לספק ללקוחות מידע על מוקדי רפואה דחופה. נציגי המוקד בקיאים בשירותי אשפוז בבתי חולים ותורמים ביצירת קשר עם עובדים סוציאליים, רפואת שיניים, אסתטיקה או רשימת מומחים לייעוץ וקבלת חוות דעת שנייה.

למידע נוסף לחץ כאן – קופת חולים לאומית טלפון

מתי פונים למוקד?

לא צריכים לחשוש לפני פנייה למוקד קופת חולים לאומית בטלפון. המוקד נועד על מנת לעזור למבוטחים וללקוחות והוא לא מחייב אף אחד מהפונים. הפנייה אל המוקד יכולה להיות בחיוג מקוצר 507* מכל טלפון נייד, או בחיוג למספר 1-700-507-507 דרך טלפון קווי. ניתן לפנות אל המוקד גם בכתב או בעזרת אתר האינטרנט הרשמי של הקופה.

לסיכום, במוקד קופת חולים לאומית בטלפון שמחים לעמוד לרשות הלקוח המעוניין ליצור קשר. נציגי המוקד מספקים שירותי עזרה ותמיכה בשעת חירום למבוטחים בכל הארץ. בנוסף, הם יכולים לתרום בעת תיאום ביקור אצל רופא או קבלת שירותים נוספים בשגרה.