Press "Enter" to skip to content

המחיר של מעלון לנכים

מעלון לנכים אמנם אינו זול אך בהשוואה למעלית הוא זול מאוד. מעלון לנכים יכול לעלות בין 20 ועד 40ש אלף שקלים בממוצע אך המחירים גם יכולים להיות גבוהים יותר. בסופו של דבר המחיר תלוי גם בחברה שמשווקת את המעלונים כאשר יש מגוון רחב של יצרנים ולכל חברה יש את השיקולים שלה שלפיהם המחיר נקבע. יש יצרנים מוכרים מאוד בתחום שהמעלונים שלהם ידועים באיכותם ויש חברות זולות יותר שאיכות השימוש פחות טובה. בכל מקרה הפרמטר החשוב הוא פרמטר הבטיחות.

מה משפיע על המחיר של המעלון?

מלבד זהות החברה וזהות היצרן של מעלון לנכים יש חשיבות גם לסוג המעלון. יש מעלונים שאפשר לעלות עליהם רק בישיבה, יש מעלונים שאפשר לעלות עליהם רק בעמידה ויש מעלונים שיאפשרו גם וגם. יש גם מעלונים שיהיה ניתן להעלות עליהם נכה עם כיסא גלגלים כיוון שהם מספיק רחבים. חשוב לזכור שיש גם מעלונים שיכולים לשאת משקלים כבדים יותר והם יהיו יקרים יותר בשל העוצמה הרבה שלהם. המחיר גם מושפע מאוד מאורכו של המעלון: ככל שהמעלון יטפס מדרגות באורך רב יותר כך המחיר וגם עלות ההתקנה יהיו גבוהים יותר.

כיצד נוזיל את המחיר של המעלון?

אפשר להוזיל את המחיר של מעלון לנכים אם מבצעים סקר שוק. סקר שוק יכול להוזיל את המחיר של כל מוצר שתרצו לקנות או כל שירות שתקבלו וחשוב מאוד לבצע אותו בעיקר כאשר יש צורך לקנות מוצר חשוב ויקר כמו מעלון. עם זאת אסור לשכוח שהמעלון חייב להיות אמין ובטיחותי ולכן לא קונים אם לא בטוחים. חשוב גם לדעת כי לעתים יש סבסוד ממשרד הבריאות או מקופת החולים וזה דבר שחובה עליכם לבדוק, אפילו אם מדובר בכמה אלפים בודדים מתוך מחיר גבוה של כמה עשרות אלפים.