Press "Enter" to skip to content

מוקד זימון תורים יעיל

בכדי שמרפאה תפעל כראוי וביעילות ישנה חשיבות גבוהה מאוד לניהול התורים במרפאה. אם בעבר ניהול התורים התבצע על ידי מזכירה ויומן פתוח, הרי שהיום שיטה זו כבר אינה יעילה, ובייחוד לא במרפאות גדולות אשר מכילות יותר מרופא אחד. התשובה לבעיית זימון התורים הינה מוקד זימון תורים מקצועי ויעיל.

מהם היתרונות של מוקד לזימון תורים?

  • זמינות גבוהה – ברוב המרפאות, שעות הפעילות הן לרוב מוגבלות ותלויות בשעות העבודה של המזכירות והרופאים. כמו כן, לרוב אין הרבה מזכירות במרפאה ולכן אין הרבה אנשים שיכולים לספק מענה טלפוני לצורך זימון תורים. מוקד זימון תורים מאפשר ניהול תורים בצורה יעילה יותר עקב כוח אדם רב יותר הזמין למענה טלפוני. כמו כן, המוקד פועל גם מחוץ לשעות הפעילות של המרפאה ומגביר את זמינות המענה האנושי.
  • ניהול תורים באופן יעיל – לרוב מוקד זימון תורים אינו מספק רק מענה אנושי, אלא גם תוכנת ניהול תורים אשר מגבירה את יעילות ניהול התורים במרפאה. התוכנה קיימת הן במוקד והן במרפאה, כך שגם מנהל המרפאה, המזכירה, או הרופאים, יכולים לבצע שינויים בתורים שנקבעו, ולא רק המוקד לזימון תורים.
  • שירות אדיב – המוקדנים במוקד זימון תורים הם אנשי מקצוע המתמחים במתן מענה ללקוחות ולפציינטים, ולכן הם נותנים שירות אדיב לכל לקוח, בכל שיחה, בכל שעה ביום.

ניהול תורים יעיל תורם רבות למרפאה

בכדי לשמר את הלקוחות במרפאה יש צורך במוקד זימון תורים יעיל בזמינות גבוהה. לקוח שמרגיש כי הוא יכול להזמין תור בצורה יעילה ונוחה, יעדיף לחזור למרפאה מאחר והוא יודע כי נוח להזמין אליה תורים. בעוד לקוח שצריך לתכנן את זמן קביעת התור לשעות פעילות המרפאה, לא ישמח לחזור למרפאה מאחר והליך זימון התורים אינו נגיש ואינו נוח.