Press "Enter" to skip to content

מרפאת שיניים ניידת

מי נעזר בשירות של מרפאת שיניים ניידת?

במידה ואתם, או אנשים אחרים אשר נמצאים תחת אחריותכם זקוקים לטיפול שיניים יסודי מכל סוג שהוא, יש על פי רוב שתי אפשרויות מרכזיות אשר עומדות על הפרק כיום. אפשרות אחת, מוכרת במיוחד – היא פשוט לפנות אל קליניקה של רופא השיניים שלכם. אפשרות אחרת יכולה לסייע פעמים רבות לאוכלוסיות רבות כאלה ואחרות, וזו האפשרות של הזמנת מרפאת שיניים ניידת עד לבית למקום העבודה, למוסד שבו אתם שוהים, וכיו"ב. חשוב מאד לציין את העובדה, כי מבחינת איכות וטיפול השירות בו מדובר כאן, לא נופלת מרפאת שיניים ניידת מכל מרפאת שיניים נייחת אשר אתם מכירים. אז מי בעצם זקוק לשירות הנ"ל הלכה למעשה?

אנשים עם מוגבלויות שונות זקוקים לשירות של מרפאת שיניים ניידת

ראשית, חלק ניכר מן האנשים אשר מסתייעים בשירות של מרפאת שיניים ניידת, הם אנשים אשר יש להם מגבלה פיזית מסוימת כל שהיא כזו או אחרת, אשר מקשה עליהם את התזוזה מטבע הדברים. לא פעם, מוסדות שונים אשר עוסקים בשיקום של נכים, יוצרים קשר עם מרפאת שיניים ניידת כל שהיא, במידה ואחד מן המטופלים זקוק גם לטיפול שיניים מעמיק ויסודי.

על כן, חלק ניכר מן הלקוחות של המרפאות הניידות, הם גם בתי אבות מסוגים שונים – החל מדיור מוגן, ועד למוקדים אשר באים לספק סיוע לתשושי נפש ולאנשים אשר אינם מסוגלים לתפקד כלל וכלל באופן עצמאי. מכיוון שעבור אדם מבוגר, נסיעה עצמאית למרפאת השיניים היא קשה במיוחד – המוסדות פשוט מזמינים מרפאת שיניים ניידת, אשר מבצעים את כל הטיפולים הנדרשים, עם התאמה מיוחדת כמובן לגיל השלישי.

גם לאנשים פרטיים ניתן השירות הזה

יש מקרים שבהם גם אנשים פרטיים יורים קשר עם מרפאת שיניים ניידת. בין השאר מדובר על אנשים שהם במצב סיעודי מלא, או בעלי מוגבלות פיזית קשה, אשר מונעת מהם את האפשרות להגיע בעצמם למרפאה. ניתן להזמין מרפאת שיניים ניידת הן עבור טיפולי שיגרה שונים, עבור טיפולים אורתודנטיים, והן עבור טיפולי חירום מיוחדים.