Press "Enter" to skip to content

זיהוי סימנים לסרטן העור

הסימנים שישברו את השאננות

כולם רוצים להיות בריאים אך יש אנשים שאפילו לא מבינים אלו סכנות מסכנות אותם ביום יום. חלק מהאנשים מודעים לסכנות אך שאננים ואומרים שלהם זה לא יקרה, חלק מהם אפילו לא יודעים מדוע השמש מסוכנת וחלק כבר היו בביקור רופא אך לא ביצעו מה שהוא אמר להם. זה הזמן להבין שהשאננות היא אחד הגורמים המשמעותיים להרבה בעיות שקורות לכל אחד מאיתנו אך למעשה סימנים לסרטן העור יכולים להציל את חייכם ולא תהיה דרך לשנות את זה אחרי שהמחלה כבר תהיה בשלביה המתקדמים.

גילוי מוקדם להצלת חיי אדם

זיהוי סימנים לסרטן העור הינו חלק משמעותי מאוד בטיפול מכייון שבדרך כלל בגללם מגיע המטופל לאבחון אצל רופא. ככל שהטיפול יתקבל בצורה יותר מהירה כך סיכויי ההחלמה יהיו הרבה יותר גבוהים. זה דבר שכל אחד צריך לדעת כי הרי ההחלמה בשלב 4, השלב בו הגידול הסרטני כבר החל באיברים אחרים בגוף האדם, הוא שלב שממנו קשה מאוד לצאת וסיכויי התמותה גבוהים מאוד. לעומת זאת, בשלב הראשון והשני סיכויי ההלחמה קלים מאוד וניתן לבצע טיפולים פשוטים יחסית והבעיה תהיה כבר מאחוריכם, בלי צורך בהקרנות, טיפולים כימיים וכולה.

כיצד להיבדק בצורה נכונה?

חשוב מאוד לבצע בדיקה ביתית שתספר לכם האם יש לכם סימנים לסרטן העור או לא. הבדיקה לא מצריכה ידע מקצועי ולא מצריכה ישות רפואית כלשהי אלא רק אדם נוסך שיעזור לכם להבין מה קורה בעור גופכם. חשוב לבחון את כל נקודות החן כי הן ולהבין האם יש לכם נקודות גדולות מאוד, בולטות בגובהן, כאלו שצבען או שטחן אינו אחיד, שאין להם צורה גיאומטרית וכולה. נקודות חן אלו יכולות להיות גם על גבי הקרקפת או בגב ולכן חשוב להיעזר באדם נוסף.